Kodeks for CfaC

CfaC er etableret oktober 2014 med det formål at åbne pop-up restauranter/lave enkeltstående og unikke gastronomiske events. CfaC drives udelukkende af frivillige kræfter, og har til formål at støtte foreninger, organisationer og socialøkonomiske virksomheder der støtter udsatte grupper i det danske samfund.

 

For at komme i betragtning til et bidrag skal der på forhånd aftales hvad bidraget skal gå til. Det er dog et krav at bidraget skal anvendes til fødevarer, køkken, gastronomi, eller måltidsfællesskaber. Internt har vi en række nøglebegreber som er en rettesnor for vores arbejde:

 

HYGGE – Alle der deltager, gæst, kok, tjener, opvasker, samarbejdspartner eller bidragsmodtager skal, i forbindelse med et event, have haft det hyggeligt.

KVALITET – Vi er kun tilfredse med at levere den bedst mulige kvalitet på alt fra råvarerne på tallerkenerne og vinene i glassene til den service gæsterne oplever. Vi bestræber os på kun at blive bedre og målet er altid at skabe det perfekte resultat ud fra de rammer der er sat.

FRIVILLIGHED - Alle der er en del af opbygningen og afviklingen af CfaC skal deltage på 100% frivillig basis. Ingen må eller kan modtage betaling for nogen form for bidrag.

SPONSORSHIP- Alt indhold, herunder råvarer, drikkevarer, location, service, administration, nonfood, grafisk materiale, billetsalg, fotograf osv. skal være 100% sponsoreret.

SERVICE - Alle skal have det godt. Det betyder at uanset om du er betalende gæst, kok, tjener eller samarbejdspartner i anden forstand, så vil der altid være sørget godt for den enkelte. Alle skal opleve nærvær, hygge og kvalitet.

OVERRASKELSE(R): Der skal altid være en eller flere overraskelser for gæster, samarbejdspartnere og frivillige.

 


© Website sponsoreret af www.netklar.dk